plan

privesti viitorul cu un ochi inchis,

tintesti ceva ce demult iti apare in vis,

curajul cu prastia acum ti-l intinzi

dulcea recompensa nu vine la cei timizi.

se uita la tine ca o ciudata,

schimbarea vine si vrea sa te vada

sa te masoare lung si pe neasteptat

firea ta socotitoare sa ti-o ia la puricat.

sansa ta acum iti apare scrisa in frunte,

nu exista obstacol, schimbarea sa nu il confrunte

aliatul celor care reusesc 

din sperat nu se opresc

puntea spre o alta lume

doar impreuna cladesc

ti-a lasat pe masa sa deschizi

grabeste-te cu privirea ta sa cuprinzi

visele care nu ai vrut sa le vinzi

refuzurile parintesti catre copiii cuminti.

rabdarea parca iti fierbe in ibric

iti doreai momentul asta inca de mic

scaunul in graba ti-l potrivesti

la masa cu tine viitorul il poftesti

si dinainte lui cantaresti

alegerea cea ma buna, sa nu gresesti

el schimbarea ti-o promite,

orice trecut banal iti inghite

de pomenitul celor care incearca e satul si sughite 

iti va curata mizeria din scenarile prost gandite

si schimbarea mereu ti-o va aduce aminte

nu ma stii, dar am sa iti spun

de mult te cautam pe drum

si acum ca te-am gasit

 pe scurt, uite  ce am planuit:

roteste-mi pamantul de sub picioare,

scoate-mi in fata pe cei care

vad din intuneric soare

si in sunet multa culoare.

da-mi putere sa le pictez

ca in gandurile la care reflectez

cunoasterea, la urechea atintita

 iubirea, la privirea care din pamant se ridica

 talentul, la stradania care nu se face mica

multumirea, la gandirea auto-critica

asa mi-ai fi si mie de folos

ai alunga un destin de speranta ros

ai pune sufletului un strat de fericire gros

mai usor  in jur am vedea 

lucrurile in comun le-am saluta

micul in mare l-am triumfa.
acest articol este scris cu drag pentru cei care au cel putin un plan si o schimbare pentru 2010.

Leave a comment